Obserwatorzy

niedziela, 4 czerwca 2017

Lazurowe niebo jak półeczka

Jak ja lubię takie niespodzianki :-)
Normalnie wykonanie zadania na dany miesiąc zajmuje mi niemal cały miesiąc albo nawet nie zdążę, a tu taka niespodzianka - tą półeczkę zaczęłam robić w maju powoli uzupełniając nasz kącik kawowy.
Kącik kawowy to nie miejsce gdzie pijemy kawę, lecz nasz kącik w firmie gdzie ją sobie robimy (ja nie obsługuję ekspresów do kawy więc w zasadzie nie korzystam z tego kącika tylko go wyposażam).
W zasadzie od samego początku brakowało mi tam półeczki na której mogą sobie rezydować filiżanki, mleczniki i cukiernice.
No i w końcu nadszedł czas żeby te braki uzupełnić, a szczęśliwym trafem chyba idealnie wpasowała się w temat czerwcowej zabawy :-)
I JEST!


 Niebieska musiała być od początku żeby mogła stanowić całość z glinianą umywalką i stoliczkiem który zrobiłam już rok temu.




Jeszcze tylko pozostało przemalować lodówkę.
Czy lubię lazurowy kolor? Poz każdą jego postacią! Wszelkie lazurowe, niebieskie, turkusy, szmaragdy, jasne, ciemne i jakie tylko można sobie wyobrazić. Okresy niebieskie w szafie wracają jak bumerang częściej niż inne kolory. Właśnie piszą zwróciłam uwagę, że siedzę w niebieskiej tunice :-)
No ale jak to u mnie bywa będzie po kolei jak to zostało zrobione.
Dzisiaj pisać za dużo nie będę - za to sobie pogadam :-)


No proszę! Nie dość, że szybko uporałam się z zadaniem to i posta ekspresowo napisałam :-)

To jeszcze Danusiowy banerek i mogę zająć się niedzielą



38 komentarzy:

  1. Gdybyśmy mieli taki kącik w pracy zapewne byłby oblegany :-)
    To prawda, że miejsca tworzą ludzie!
    Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja, kojarzy mi się z wakacjami za którymi tęsknię...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna półeczka. Wszystkie Twoje prace mnie zachwycają i dojrzewam, dojrzewam ... do przemalowania swoich mebli. Brak mi jednak odwagi:)
    Wspaniała łazienka i urocza umywalka. Niesamowicty klimacik:0
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko cudna półeczka:)
    w takim kąciku chyba bym cały dzień przesiedziała:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszło , a do tego ta cudna porcelanka tworzy niesamowity klimat . Ja również uwielbiam turkusy , a ten banerek to mój ulubiony obrazek, No i jak fajnie że udało się przy tym wpasować w zabawe u Danusi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietnie Agnieszko! Kawy nie pijam ale chyba bym często odwiedzała ten kącik zeby sobie popatrzeć i powzdychać :):):) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebiańska półeczka, niesamowita praca :) Muszę dodać, że naprawdę przyjemny ten kącik macie. Jak nie na kawę to na herbatkę możnaby wpaść, albo choćby szklankę wody z cytryną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiłas swoje mebelki. Wygladają przeuroczo. Dziękuję za kursik, zapisuję, może kiedyś równiez coś pomalujęr. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś normalnie zaszalałaś jako pierwsza,jestem w szoku haha :)
    Kochana cudowna lazurowa półeczka ,ale kto jak nie Ty potrafi tak cudownie nadawać drugie życie .
    Dziękuję ślicznie za udział w zabawie,buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna półka, a ze stolikiem i umywalką stanowi idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Półeczka wygląda pięknie, a stolik z glinianą umywalką wygląda bardzo podobnie do stolika mojej mamy :) Niestety, nasz stolik nie miał tyle szczęścia i jest taki jaki był dużo lat temu, ale może kiedyś dostanie drugie życie w innym kolorze :)
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Półeczka wprost z niebiańskiej krainy. Jestem zauroczona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stoliczek super komplet z świetnie odnowioną umywalką pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała lazurowa kompozycja dekoratorska. Gratulacje składam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszła ta półeczka :) zazdraszczam takiej ... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Półeczka wyszła rewelacyjnie. Jestem pod wrażeniem umiejętności. Fajnie razem wszystko w tym kawowym kąciku będzie wyglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nádherný kúsok. Všetko dobré prajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna półka. Aż kawoszom miło się będzie przy takiej kawę robić. :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny komplet wyszedł,kawa tam pewno o wiele lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakby to powiedzieć...jest zachwycona!Półeczka jak marzenie, wszystko pięknie się komponuje ♥ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, sama chcialabym miec cos takiego u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wygląda ta półeczka - regał ;) Idealny kolor oraz design - wygląda bardzo ekskluzywnie, a w dodatku jest mega funkcjonalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się tradycyjne meble drewniane a ta półeczka/regał czy jak to zwać jest właśnie w tym stylu. Lazurowe niebo pełną parą! Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Romantycznie zrobiło się na duszy mej=) Pięknie naprawdę pięknie. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne meble z duszą :) Nam bardzo podoba się polaczenie nowoczesnych mebli z takimi oto dodatkami. Bardzo ciekawie to wygląda a wnętrze dużo zyskuje.

    OdpowiedzUsuń

  25. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days

    OdpowiedzUsuń