Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2017

Drukowane papugi :-)

Dla mnie to jest szok!
Do końca miesiąca jeszcze troszkę, a ja już drugiego posta piszę :-)
Chyba temat mi bardzo podpasował i kolory oczywiście też.
Właściwie to dwa tematy, albo jeden temat i dwa kolory?
No nie będę się nad tym zastanawiać bo już sama się pogubiłam :-)
Bardzo, ale to bardzo spodobała mi się technika print room i mam mnóstwo pomysłów na nią tylko za mało czasu. A Danusia zadała w tym miesiącu fantastyczne kolory więc dwoję się i troję żeby zdążyć i jak widać udało się :-)!


Rozpisywać się dzisiaj za dużo nie będę o tym co i jak. Powiem tylko, że na tę okazję wymyśliła specjalny szablon i mam zamiar wykorzystać ten sposób na meblach.
Kolory w stylu papugi nr 2 są przepiękne i oczywiście moje ulubione. Kilka dni temu zastanawiałam się jaki jest mój ulubiony, albo jakiego nie lubię i nie umiałam sobie na to odpowiedzieć - ja po prostu lubię kolory.
No dobra już nic nie gadam. 
Pooglądajcie sobie moją kolejną interpretację PRINT ROOM w papuzim kolorze:


Chciałabym tylko nabrać wprawy żeby wychodziło idealnie :-)



Oczywiście banerki:



I Reni


 

23 komentarze:

  1. Nie wiem w czym chcesz nabierać tej wprawy ?? Wyszło idealnie . Z wielką ciekawością obejrzałam filmik i nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją precyzją w malowaniu.
    Agnieszko jest cudnie prit room w Twoim wydaniu to prawdziwe dzieło sztuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko świetna skrzyneczka i świetny kursik
    widać że metoda Ci spasowała i wychodzi rewelacyjnie
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie Agnieszko jak zwykle pięknie i stylowo. Swietny kursik, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło Agnieszko a szablon jest fantastyczny!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko bosko. Nie tylko ze względu na ten boski kolorek. Świetna robota. Obejrzałam filmik i naumiałam się wszystkiego. Buziaczki Aguś i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, niebieska "papużka". Z wielkim zainteresowaniem obejrzałam filmik.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko obejrzałam film i dziękuje, że dzielisz się informacjami - dzięki temu nie będę się bała, że coś popsuję :-)
    Wspaniały szablon i niezwykle ciekawy efekt końcowy. Podoba mi się użycie wosku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna skrzyneczka! Szablon też bardzo ładny.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś po pierwsze dziękuję za drugą pracę w tym miesiącu.Jestem w szoku,że aż dwie wrzuciłaś do Stefana i nie czekałaś na koniec miesiąca.Normalnie czad:)
    Obejrzałam filmik ,bardzo dobra robota i wszystko pokazane jak na dłoni.
    Skrzyneczka śliczna i taka perfekcyjna,jak to u Ciebie zresztą bywa.
    Kochana buziaki i pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga super praca
    filmik obejrzałam i mam jedną uwagę jeśli można ;) fajnie jakby kamera pokazywała z góry to co robisz - lepiej by było widać.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejne filmiki i prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca i ciekawy filmik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pudełeczko, podziwiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna skrzyneczka i świetny kursik,nigdy nie robiłam tą metodą,ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  14. no no, przepiękna praca, z miłą chęcią bym się za takie cudo wymieniła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne pudełeczko :) Świetnie pokazane z czym to się je :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, przydałaby mi się taka piękna szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała! A tam na wierzchu to akurat miejsce jest na moje imię :****

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuje, dziękuję za bardzo czytelny kursik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam wszystkie Pani prace. Trzeba wielkiej wyobraźni i chyba jeszcze więcej cierpliwości aby tworzyć takie prace. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło ślicznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło świetnie. Najlepszy jest efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to wpadłam jak gruszka w kompot.... a jak jeszcze przeczytałam, że szablony sama robisz, to już poległam... Zakochałam się w szablonach... a Twoje prace... BAJKA!

    OdpowiedzUsuń