Obserwatorzy

sobota, 11 lipca 2015

skarby natury - zioła

Z mojej podróży na Litwę przywiozłam trochę skarbów. 
Będę pokazywać w międzyczasie jak tylko po kolei zdołam ogarnąć.
Te naturalne ogarnęłam na pierwszy ogień.
Litwa jest przepięknym kawałkiem ziemi mało skażonym przez człowieka. Woda w rzekach czysta - można pływać bez żadnych obaw, powietrze czyste - tak się dotleniłam, że za każdym razem jak wracałam do domu walczyłam ze snem.
W tym czystym, nieskażonym powietrzu nazbierałam trochę ziół. 
A jak zioła to przechowywać w czymś je trzeba więc uszyłam specjalnie dla nich woreczki z surówki bawełnianej z moim nieodzownym transferem :-) Jak zrobić transfer na tkaninie pisałam już tutaj i tutaj i jeszcze w kilku miejscach.
A oto moje skarby wysuszone na lnianym płótnie ręcznie tkanym.




W nowych bawełnianych ubrankach
 






 I nasz największy skarb - Haniątko :-))


 Linka Podaję Gosi
http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/p/blog-page_8.html

 

7 komentarzy:

  1. Hanusia śliczniutka, taka maleńka niewinna. Słodziaczek kochany. Woreczki uszyłaś fantastyczne i transfery pięknie wyszły. Teraz zioła moga spokojnie oczekiwać na swój czas. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka słodkość na samym końcu!!!
    Lipa,mięta a to trzecie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to trzecie to cząber. Nie uszyłam jeszcze dla niego woreczka :(

      Usuń
  3. ale Haniątko nie wygląda na ziółko :-)
    jeszcze ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Haniątko to największe ziółko tylko takie słodkie, niewinne minki robi. Jej jeszcze na świecie powinno nie być, albo w najgorszym razie mogłaby właśnie przychodzić. A to ziółko poczekało sobie grzecznie aż babcia oddali się na wystarczającą odległość od miejsca zamieszkania i zaczęła akcję przyjścia na ten świat. Jak ja dojechałam do celu to i ona w tym czasie wydała pierwszy krzyk! Czyż to nie jest niezłe ziółko :-)

      Usuń
    2. no popatrz! jak to się można pomylić, a tak niewinnie wyglada :-)
      Niech zdrowo rośnie! :-D

      Usuń
  4. Słodkie Haniątko, ziółka super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń