Obserwatorzy

niedziela, 24 maja 2015

Majowe marzenia

Przedstawiam moje marzenia i te majowe i nie tylko.
Symbolicznie marzenia te już zrealizowane i te oczekujące na realizację.


Te poduszki przedstawiają to co lubię robić najbardziej i to o czym marzę najbardziej.


 A marzenia przedstawiłam w formie transferu druku na tkaninie.
Jak transferować druk na tkaninę dokładnie opisywałam tutaj
Czym można transferować druk na tkaninie testowałam tutaj.
 
  
Mogę tylko żałować, że tylko jedno marzenie muszę przedstawić :-)





Wszystko to na wyzwanie Szuflady - majowe marzenia
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-goscinnej-projektantki-maja.html


13 komentarzy:

  1. śliczne podusie, tą z wieżyczką widziałabym u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaden problem - proszę o adres :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poduszeczki, moimi marzeniami również jest zwiedzić Francję i Japonię ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe poduszki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!!! Ta paryska super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w wyzwaniu, a przede wszystkim - żeby marzenia się pospełniały. I żeby było można transferować kolejne marzenia na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto nie marzy o Paryżu? Poduchy super, też bym takie chciała mieć w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spelnienia marzen w takim razie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak Paryż i Japonia.... super marzenia i pięknie stworzone na poduszkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w tych transferach:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne, nie dość, że z drugim dnem, to jeszcze naprawdę piękne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń