Obserwatorzy

piątek, 25 września 2015

Wrzosowa półeczka

Bardzo zaniedbałam KWIATY przez wakacje!
Ale  przeszę nadrobić swoje zaniedbanie wynikające z notorycznego braku czasu i w tym miesiącu, prawie w ostatniej chwili, staję do zadania i przedstawiam
WRZOSOWĄ PÓŁECZKĘ 


Co prawda do pomalowania tej półeczki użyłam koloru Lawendowe pole, ale te odcienie tak się ze sobą mieszają, i łączą, i przeplatają, i upodabniają, że równie dobrze kolor ten mógłby się nazywać wrzosowisko.

Bo czy nie odnosicie takiego wrażenia, że nasze rodzime Wrzosy to takie prowansalskie Lawendy? 
Ja, jak tylko zaświtała mi w głowie Wrzosowa półeczka, to momentalnie naszło mnie właśnie takie porównanie i podobieństwa wrzosów i lawendy. 
No może tylko wrzos nie pachnie tak intensywnie.

W każdym razie rozpisywać się już nie będę co i jak po kolei bo filmik pokaże wszystko!

Zapraszam do oglądania i naśladowania :-)

  
To pokażę jeszcze tylko zdjęcia których nie ma na filmiku:

 
To jest grafika po pierwszym kulaniu - widać tutaj dobrze jak już wyschnie gdzie jeszcze ponownie trzeba delkikatnie poturlać żeby usunąć nieporządany papier.

I jeszcze tylko banerek zabawowy "Wyzwania kwiatowego"



 A ponieważ wrzesień to przecierki to i 7 krok decoupage















Zauważyłam, że półeczka ładnie wpasowuje się również w paletę kolorów 6

27 komentarzy:

  1. Ależ zaiwaniasz z tymi mebelkami. Półeczka bardzo urocza. Lawendowy czy wrzosowy, obojetnie jak go nazwiesz jeden z moich ulubionych kolorków. Wyszło świetnie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał dobrej roboty. Wyszło elegancko i lekko zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna półeczka! Wspaniale sięwpasowała w moją kolorystykę, bardzo dziękuje za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna uznania dla Twojej zdolności robienia pięknych mebli. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło :)
    a moja komoda dalej czeka, jakoś pomysł na nią mi gdzieś uciekł....
    i pracę zaczęłam i czas się skurczył :/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko półeczka jest świetna!
    bardzo podoba mi sie jej kształt i kolor:)
    przecierki wychodzą Ci mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje e tym kolorku to wiszące maleństwo tylko szkoda że jak ją powiesisz wzór może być słabo widać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja półeczka. Agnieszko wiesz, jak mi się te Twoje metamorfozowe mebelki podobają, więc nie będę za każdym razem pisać o nich monstrualnych komentarzy, bo mnie "prześwięcisz".
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna przemiana półki :) Kolorek świetny i nazwę ma cudną:)) Ciekawy filmik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna półeczka. Nie ważne czy to lawenda czy wrzos oba kolory podobne.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza, urocza i w pięknych kolorach pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  12. Półeczka wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna półeczka:) Moje ulubione kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna!!! I ten kolor, taki romantyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie zrobiłaś, piękny kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie zrobiłaś, piękny kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, w pięknym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką półeczkę mogłabym mieć,jest świetna i ta lawenda dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ozdabiasz mebelki.Kolorowa półeczka super się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ja bede malowała meble pani farba vintage moj debiut , pani meble to pełen perfekcjonizm chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To trzymam kciuki :-) Tylko proszę nie popełniać mojego błędu i nie zaczynać malowania mebli od największego jaki jest w domu :-)

      Usuń
  22. Półeczka wygląda świetnie - myślę, że ta zmiana dobrze jej zrobiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń