Obserwatorzy

niedziela, 22 listopada 2015

Transfer zdjęć na tkaninie

W tym miesiącu listopadzie tematem wspólnej nauki decoupage tematem jest transfer zdjęć.
Odkąd zrobiłam swój pierwszy, zupełnie nieudany i zupełnie nie przypominający transferu transfer zakochałam się w tej technice bez pamięci i ćwiczę go w różnych technikach i na różnych materiałach.
I chociaż ostatnio jestem mocno zapracowana to nie mogłam przejść obojętnie obok tego tematu i niczego nie przygotować!
No dobrze, poszłam na łatwiznę i zdecydowałam się na transfer na tkaninie bo to jest najszybsze.
Ale za to do transferu wybrałam najpiękniejszy temat na świecie - naszą słodką Hanusię :-)



 A teraz po kolei how it's made


 
Mam nadzieję, że tutorial będzie pomocny i zachęci innych do transferowania.

Jeszcze tylko banerek Reni


 

5 komentarzy:

  1. Agnieszko bardzo słodka mała królewna :D
    transfer wyszedł świetnie :)
    jeżeli możesz to dodaj jeszcze swój link żabie do kompletu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo!!! Dziękuję Reniu za przypomnienie :-) Już biegnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Aga wielkie dzięki! Z nieba mi dosłownie spadłaś z tym tutkiem :) Już od dawna chciałam zrobić sobie transfer na tkaninie i nawet próbowałam, ale nie wyszło. Już wiem, co zrobiłam źle ;)
    A Hanusia przesłodka! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się przydać. Ubolewam tylko, że zima niesie ze sobą szybkie ciemności i nie jestem w stanie przygotować tyle tutków ile bym chciała :-(

      Usuń
  4. Hanusia śliczna:) A torba praktyczna i oryginalna , dzięki transferowi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń