Obserwatorzy

piątek, 13 marca 2015

Niciak art deco pobielane - przecierane



 Moje ulubione biurko Art deco któremu nadałam nowe życie




Uwielbiam starym przedmiotom darować drugie życie.
Drewniane biurko - stolik, niciak Art deco przedstawiało niezbyt atrakcyjny widok. Starannie je oczyściłam ze starych powłok i pomalowałam w stylu shabby chic. Pierwsza warstwa fary jaśniejsza i druga zdecydowanie jaśniejsza stara biel. Po odnowieniu jest jeszcze bardziej poobdzierane i poprzecierane, ale jednocześnie jaśniejsze i weselsze. Prezentuje się doskonale i dumnie
 

2 komentarze:

  1. Owijasz kamienie drutem i jeszcze bielisz mebelki...? Jakie to straszne! ;-) Ani jednego, ani drugiego nie potrafię, a szalenie mi się podoba!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Piękna robota, a ten stolik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń