Obserwatorzy

niedziela, 3 maja 2015

Sznurek jutowy, pióro i kolor czarny





Specjalnie na Wyzwanie ogłoszone na stronie "Polskie Handmade" uszyłam kolejną poduszką z ukochanym nie tak dawno przeze mnie transferem.
Poduszki uszyłam z białej bawełny o dość grubym nierównym splocie, na rogach której zrobiłam transfer grafik piór - o tym jak zrobić transfer na tkaninie piszę tutaj, a jak nie traktować tkaniny z transferem opisuję tutaj.
W centrum poduszki jest transfer wykonany na gładkiej cienkiej bawełnie obszytej sznurkiem jutowym zaplecionym wcześniej w warkocz.
A oto efekt końcowy i zbliżenia poszczególnych elementów pracy. 







 Pracę zgłaszam do Wyzwania
 Polskie Handmade - kreatywna strona życia
 I banerek wyzwania:
 

5 komentarzy:

  1. Śliczności :) Zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w wyzwaniu. Świetnie motywy ze sobą współgrają - bardzo podoba mi się ich dobór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia cudowna, bardzo ciekawie sznurek wkomponowany , a grafiki wspaniale do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń